I Love My Family ^_^ muuaaahhhxxx

Photobucket

Sunday, July 29, 2012

Khas Buat Sahabat Ku~

Assalamualaikum w.b.t. kepada pembaca-pembaca yang mengunjungi blogku semoga kalian dirahmati allah s.w.t.. Setinggi penghargaan.. sekalung & ribuan kesyukuran ku panjatkan kepada yang MAHA ESA kerana kesihatan ku masih dapat bertahan.
  Seperti sebelumnya, SEINFINITY kesyukuran kerana masih lagi bernafas di bumi yang nan indah damai. Segala coretan ini hanyalah sekadar untuk diri dan anda semua. Telah lama juga tidak "mengupdate" blog ni.. huh..

Ya, aku, kamu, engkau, dia, mereka dan kita semua juga mempunyai sahabat. Akan tetapi yang bagaimana.? Baiknya, buruknya, cantiknya, dan kekacakkan nya, kekayaan pada hartanya, kemiskinan.. semuanya juga boleh dijadikan sahabat.

  Tetapi kali ini amat berbeza.. aku merasa cukup tidak puas bersamanya.. Sahabat kami akan pergi meninggalkan kami dan meneruskan kerjayanya. Alhamdulillah impiannya bakal menjadi kenyataan. Namun, semangat kental dalam kerjasama, amat ku kagumi, membawa kami bermain bersama, menangis bersama, baru ku sedar LANGIT ITU TINGGI sebenarnya.

 Alhamdulillah, di sini mengambil segala kesempatan yang ada, Ramadhan kali ini mungkin sekali berbeza, memohon seribu kemaaafan, segala tutur kata, adab selama kita bersama, pasti ada terluka. Apatah lagi aku yang bersamanya masuk ke alam pekerjaan yg sama, dari 7 kepada 2 yg bakal tinggal kini. Sedih amat menyedihkan. Namun ada lagi yang memerlukan perkhidmatannya.

  Jasa baikmu amat ku kenang. Sahabatku..  (hari ini buka puasa bersama.. semoga tidak ku titis airmata ini.. kerana aku yakin, dia juga insan yang tabah..)

*actually ada music guys.. tapi pc ni xda suara :-)


No comments:

Post a Comment

Followers